Berries

Latvijas Tūrisma forums 2017

23.11.2017 | Agrita Grīnberga
First_page_2

2017. gada 12. decembrī Arhitektūras un mediju centrā H2O6

Tūrisma industrija Latvijā ietver daudzveidīgus galamērķus, produktus un pakalpojumus un tikpat liela dažādība ir arī to mārketinga iespējām. Ir puses ar šķietami neierobežotu kapacitāti un ievērojamiem resursiem, ar kuru palīdzību diemžēl ne vienmēr izdodas sasniegt labākos rezultātus. Tajā pašā laikā līdzās pastāv arī mazi, bet nozīmīgi industrijas pārstāvji, kuriem rezultātu sasniegšanai pastiprināti jāpielieto radošums, alternatīvi mārketinga rīki un eksperimenti, jo resursi ir nepietiekami vai arī to nav vispār. Ar izaicinājumiem – kā veidot labāku tēlu, kā izmantot tehniskos un praktiskos jauninājumus zīmola veidošanai un mārketingam, kā produktīvi sasniegt auditoriju – ir saskāries ikviens tūrisma nozares pārstāvis.

Latvijas Tūrisma forums 2017. gadā akcentēs šos pretstatus un ar piemēriem mēģinās iedrošināt, iedvesmot, izglītot un rosināt sadarboties, meklējot atbildi uz jautājumu – kā pasniegt savu produktu, kad naudas nav un kā labi to darīt, kad līdzekļu ir pietiekami?

Forumā uzstāsies ārvalstu eksperti, kas atklās jaunākās tendences tūrisma produktu un pakalpojumu mārketingā. Nikolas Halls (Nicholas Hall(link is external)) kā dibinātājs un izpilddirektors Digitālai tūrisma domnīcai (Digital Tourism Think Tank) ir strādājis ar simtiem galamērķu, lai risinātu aizvien pieaugušos izaicinājumus apmeklētāju pieredzes digitalizācijā un forumā dalīsies pieredzē kā mūsdienu digitālās tendences ietekmē galamērķa mārketinga organizāciju. Starptautiskās vietu zīmolvedības asociācijas (IPBA) dibinātājs un vadītājs Roberts Govers (Robert Govers(link is external)) atklās jaunākās tendences vietu zīmolvedībā. Savukārt tūrisma mārketinga eksperts, pētnieks un pasaulē atpazīstamu grāmatu autors Erans Keters (Eran Ketter(link is external)) dalīsies savā uz pētījumiem, novērojumiem un pieredzi balstītajā pieredzē par vietas identitāti un tēlu, kā arī tūrisma mārketinga politikām un stratēģijām kopumā.

Forumā piedalīsies arī vairāki Latvijas tūrisma nozares pārstāvji, kuri izteiks savu viedokli par mārketinga iespējām tūrismā ar un bez finansējuma.

Vairāk informācijas ŠEIT.

Komentāri